Plán projektu se opírá jak o detailní zmapování pražských sportovišť, tak i o detailní průzkum mezi Pražany připravovaný renomovanou agenturou Millward Brown. „Před tvorbou plánu na příští roky jsme se neinspirovali jen informacemi z České republiky, ale snažili jsme se nasbírat zkušenosti v mnoha evropských v metropolích. Podobný projekt běží například v Berlíně," říká Petr Bříza, zastupitel hlavního města Prahy. „Pražané mají velké množství příležitostí, ale často o nich nevědí. Důležité tedy není jen stavět nová hřiště, ale hlavně informovat občany o všech možnostech sportování v Praze."

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Magistrát hl.m. Prahy