„Návsí vede silnice třetí třídy, řidiči tudy často projíždějí vysokou rychlostí, chodci se tu necítí bezpečně. Prostor návsi je navíc roztříštěný, to způsobuje, že motoristé mnohdy neví, kde mají dát přednost v jízdě,“ popsal současný stav Jan Bouček.
Studie se snaží dopravu na návsi zpřehlednit, proto jsou v ní navrženy chodníky, které od silnice odděluje pás zeleně. K větší bezpečnosti by mělo přispět i kolmé napojení vedlejších komunikací na esovitou hlavní silnici. Zastávky MHD jsou zde navrženy dvě – nástupní formou zálivu v chodníku, výstupní pak v profilu komunikace. „Ve východní části návsi je volný prostor po zbouraném statku. Navrhujeme jeho zastavění novým objektem, čímž by se uzavřela tato část návsi a působila by jako psychologická bariéra, která by řidiče nutila zpomalit,“ poznamenal Jan Bouček. Vzniknout by tu měla i dvě místa určená pro přecházení, která na návsi v současnosti nejsou.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV