„Sáhnout si do písku baví každého, je to návrat do dětství, k hravosti, k přirozenosti. Modelovat si v něm různé přehrady, tunely, moře či hory a zároveň se dozvídat nové informace o fyzice, přírodě či historii, to je pro mě naprosté souznění s filozofií Calliditas Edutainment. Navíc ta jednoduchost a modernost použité technologie je úžasná. S tímto produktem se dá určitě udělat ještě hodně zajímavých věcí. Je skvělé, že něco takového vzniklo tady v Plzni a můžeme takto, i díky BIC Plzeň, spolupracovat,“ uvedl Miloš Kačer, spolumajitel Calliditas Edutainment. Ta se jako technologicko-vzdělávací společnost specializuje na oblast moderního vzdělávání. Jejím cílem je propojovat moderní témata jako jsou Průmysl 4.0, soft-skills, environment či kyberprostor s nejnovějšími technologiemi a potřebami české společnosti. Ve spolupráci s předními odborníky z řad univerzit a odborných institucí vytváří technologicko-vzdělávací projekty primárně pro základní a střední školy, ale směřuje i do firemního sektoru či mezi seniory. Vedle aplikačních řešení pro interaktivní tabule či tablety klade velký důraz především na virtuální realitu.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV