Na nominaci jednotlivých pracovníků a pracovnic se podíleli zejména klienti samotní, kteří hodnotili práci pečovatelek, vykonávanou zejména u nich v domácím prostředí nebo při doprovodech k lékaři, nákupech, při vyřizování různých záležitostí, které by nezvládli sami. Významnou roli zde sehrávala osobní obětavost a ochota pomáhat nejen v každodenních činnostech, ale i při řešení mimořádných situací, do kterých se naši klienti dostávali.
Koronavirus službu nezastavil
Pečovatelská služba zajišťovala servis nepřetržitě během celého roku. Provozní doba je ve všední dny od půl osmé od rána do půl osmé večer – pečovatelky pracují na dvě směny, ranní a odpolední, do terénu vyjíždějí i o víkendech a svátcích k těm klientům, kteří službu potřebují, jsou osamocení a jejich zdravotní stav vyžaduje každodenní péči, takže nemohou zůstat bez pomoci. V této náročné době se nezastavil ani provoz Taxíka Maxíka, služby, určené pro přepravu klientů pečovatelské služby, seniorů, zdravotně a tělesně postižených občanů starších 35 let z městské části Praha 5. To všechno je obrovské množství náročné práce, která vyžaduje nejen velké fyzické, ale i psychické nasazení a pozitivní přístup ke všem a za všech okolností. Zkrátka je to poslání, v mnoha případech nahrazující péči a obětavost rodiny, kterou klienti nemají nebo ji ztratili a hledají ji právě ve vazbě na pečovatelskou službu. A proto pečovatelkou a pečovatelem roku jsou letos všichni pracovníci naší pečovatelské služby.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV