„Vzhledem k současné ekonomické situaci jsme s maximálně úsporným přístupem k návrhu a realizaci tohoto projektu zvažovali varianty výstavby. Pro definitivní rozhodnutí ještě zpracujeme finanční harmonogram výstavby v členění na očekávané cizí zdroje a dopady do rozpočtu hlavního města Prahy,“ uvedl radní hl. m. Prahy Jiří Pařízek.
O kompatibilitě trasy metra D s dosavadními trasami A, B, C rozhodla Rada hl. m. Prahy v prosinci loňského roku, v současné době je zpracována dokumentace pro posouzení vlivu stavby na životní prostředí (EIA). Byl vydán kladný posudek vlivu stavby na životní prostředí a je zpracována dokumentace pro územní řízení v rozsahu trasy Depo Písnice – Náměstí Míru. Územní řízení právě probíhá.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Magistrát hl.m. Prahy