„Objednávky na pronájem vyřizuje Městská realitní kancelář Příbram, kde lze zároveň získat bližší informace. Pronájem prostor je pak realizován na základě nájemní smlouvy,“ informoval starosta města Pavel Pikrt.
O pronájem musí zájemce zažádat písemnou formou minimálně 5 dní před konáním akce. Pronajímané prostory lze využít k pořádání schůzí, kulturních, společenských či vzdělávacích akcí.
„Žadatel musí v žádosti uvést termín a účel akce a předpokládaný časový rozsah, dále pořadatele akce a osobu odpovědnou za převzetí pronajímaného prostoru a zařízení a jeho předání pronajímateli po ukončení akce,“ upřesnil starosta. Fyzická osoba uvede jméno, příjmení, datum narození a trvalé bydliště. U fyzických osob podnikajících je nutné uvést také IČ. Pokud je žadatelem právnická osoba, uvede název, IČ a sídlo. Právnická osoba je dále povinna uvést jméno, příjmení, datum narození a trvalé bydliště fyzické osoby, která provede převzetí a předání pronajímaného prostoru a zařízení. Dále pak uvede bankovní spojení včetně čísla účtu.
Nájemné (včetně DPH) v pronajímaných prostorech je stanoveno takto:
a) jednací sál, nám. T. G. Masaryka 121, Příbram I

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: pribram-city.cz