„Ráda bych,“ uvedla Adriana Krnáčová, „aby Praha komunikovala navenek jednotně, atraktivní, hravou, ale hlavně zapamatovatelnou formou. Těmito a dalšími podobnými vizuály chceme upozorňovat rezidenty a turisty na možnosti, které jim hlavní město nabízí, případně na konkrétní opatření schválená Radou HMP a Zastupitelstvem HMP.“
Na realizaci zatím prvních deseti vizuálů Praha začala spolupracovat s designérem Pavlou Fuksou. Toho představila ředitelka odboru komunikace a marketingu Jana Berková: „Mám radost, že nové vizuály vytvářel zrovna Pavel Fuksa. Je to grafický designér, kterého zařadil časopis Computer Arts mezi 20 nejlepších mladých grafických designérů. V roce 2012 spolupracoval na online kampani Baracka Obamy. Pracoval také pro Facebook, Twitter, Microsoft, ESPN, Google, Nike a další významné firmy. A nyní spolupracuje s hlavním městem.”

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV