„Kromě jednotlivých filmů obsahuje také krátké přibližně dvouminutové klipy o Opavě, které se nyní používají na propagaci města, například v rámci veletrhů cestovního ruchu a při dalších příležitostech,“ uvedla Jana Foltysová, vedoucí odboru kanceláře primátora, kde se myšlenka vzniku filmu zrodila.
Právě ústřední z těchto klipů zvítězil v kategorii videospotů do 3 minut na Festivalu TourRegionFilm. Jedná se o národní sekci nejstaršího mezinárodního festivalu filmů s cestovatelskou tematikou Tourfilm, který se již po čtyřicáté konal počátkem října v Karlových Varech. TourRegionFilm každoročně oceňuje české propagační filmy, spoty, televizní a online programy, webové stránky a mobilní aplikace zaměřené na propagaci turistického ruchu v České Republice.
„Celý film o Opavě a tedy i vítězný klip vytvořila dvojice autorů, která zvítězila ve výběrovém řízení, prezentující se pod názvem Point film. Jsem moc ráda, že jsme měli šťastnou ruku a vybrali právě je. Jejich úspěch nás velice těší, protože je to zároveň úspěch a skvělá reklama pro celé naše město,“ dodala Jana Foltysová.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV