Podněty, které vzešly z šetření, se bude vedení Magistrátu města Prostějova zabývat.
„Věříme, že učiněné změny, které plánujeme udělat, občané poznají hlavně při dalších návštěvách při vyřizování jejich záležitostí,“ uvedl tajemník Magistrátu města Prostějova Lubomír Baláš a doplnil, že s přijatými opatřeními bude veřejnost seznámena prostřednictvím webových stránek města a Prostějovských radničních listů.
Samotné šetření běželo od 30. září do 16. října
„Chtěli jsme se dozvědět, jak vnímají práci magistrátu občané a jeho klienti. Témata, která byla předložena k hlasování, měla několik oblastí. Zajímal nás názor na dostupnost úřadu, transparentnost, vnímání produktů a služeb a také oblasti jako je například dostupnost veřejných toalet, vstřícnost prostředí ve vztahu k dětem, celková přívětivost prostor a podobně,“ upřesnil tajemník Magistrátu města Prostějova Lubomír Baláš a doplnil, že šetření se zúčastnilo celkem 268 občanů/klientů (173 žen a 95 mužů). V dotazníku lidé známkovali vnímání jednotlivě formulovaných oblastí zkoumání známkou 1- 5, tedy stejně jako ve škole. Celková známka, kterou Magistrát města Prostějova získal, je průměrem ze všech udělených známek u všech otázek a je 1,95.
„Musím konstatovat, že jsme byli velmi potěšeni řadou pochvalných reakcí a pozitivních ohlasů. Stejně tak nás však zaujaly i podněty ke zvýšení kvality služeb poskytovaných magistrátem. To svědčí o zájmu občanů iniciovat rozvoj určitých oblastí, jejichž zkvalitnění bude v konečném důsledku zvyšovat komfort při vyřizování záležitostí a při jednání na magistrátu,“ doplnil tajemník Lubomír Baláš.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV