K tomu slouží zaměření pozornosti na temné okamžiky historie Mladé Boleslavi a místní legendy. Projekt je zatím zpracován pouze teoreticky, zástupci města však mají zájem o jeho realizaci. "Jsme přesvědčeni, že projekt pomůže propagaci našeho města," řekl náměstek primátora Daniel Marek.
Posluchači Vysoké školy obchodní v Praze v rámci studia Managementu v cestovním ruchu již pátým rokem vytvářeli marketingové studie pro rozvoj českého turismu. V letošním roce se zaměřili i na Mladou Boleslav. Zhodnotili její současnou návštěvnost, nabídku turistických programů, konkurenceschopnost a navrhli konkrétní projekt pro podporu místního cestovního ruchu.
K realizaci jen krok
„Studenti provedli důkladnou analýzu silných a slabých stránek města, dokonce jej i osobně navštívili, aby se na vlastní kůži seznámili s jeho atmosférou. Díky tomu byli schopni poznat a pochopit, co město nabízí a vytvořit pro něj projekt, který bude aplikovatelný v praxi,“ říká Ing. Petra Benešová, garant kurzu Případové studie z cestovního ruchu, v rámci kterého studentské práce vznikají.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV