Podle ředitelky organizace trvala příprava celého projektu přes 3 roky. „Projekty byly totiž hned dva, ten první z roku 2022 bohužel nebyl úspěšný, pak ale přišla o rok později další šance přes Brněnskou metropolitní oblast a v květnu letošního roku jsme obdrželi naše vytoužené rozhodnutí o poskytnutí evropské dotace,“ řekla Zdeňka Horáková.
V průběhu léta tak mohlo dojít ke stěhování z původních hlavních prostor z Morávkovy ulice v Dědicích, které měla organizace v pronájmu. V nich Charita sídlila od roku 2014, kdy měla 38 zaměstnanců. Během následujících let se nabídka jejích služeb rozšiřovala a nyní, kdy má na 80 zaměstnanců, pro ni byly stávající prostory již malé a nevyhovující. Další služby navíc sídlily i na dalších místech. „Pořízení nové budovy řeší spoustu našich problémů. Reagujeme tak na větší poptávku po našich službách, na kterou je navázáno právě zvyšování počtu zaměstnanců nebo nutnost větších skladovacích prostor. Velkým plus pro nás určitě také je, že nyní máme významnou část našich služeb konečně pod jednou střechou,“ zmínila dále ředitelka.
Důležitým impulzem pro změnu sídla byl podle ní také moment, kdy Charita Vyškov převzala od krajské organizace denní stacionář Domova na Polní. „Cílová skupina klientů našeho Centra denních služeb, které se právě o tento stacionář rozšířilo, se totiž stala tak širokou a různorodou, že jsme nutně potřebovali další prostory pro její aktivity,“ vysvětlila ředitelka Charity Vyškov.
Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV



_profil_top.jpg)