V současné době mohou lidé využívat odbavovací systém v budově v Prštném na ulici L. Váchy 602. "Konkrétně na pracovištích občanských průkazů, cestovních dokladů, řidičských průkazů a v agendě evidence vozidel," upřesnil Antonín Šrajer, vedoucí Odboru občansko – správních agend magistrátu. Instalován je také na radnici na náměstí Míru na pracovišti ověřování a v budově na Zarámí 4421 pro agendy živnostenského a zemědělského podnikání a taxislužby.
Kromě standardního odbavení prostřednictvím dotykových displejů a informačních panelů na místě v příslušných čekárnách, umožňuje odbavovací systém elektronicky se objednat v záležitostech předmětných agend prostřednictvím webových stránek města – www.zlin.eu, sekce OBČAN/Elektronické objednávky termínů/Objednávání. "Rovněž lze prostřednictvím dalšího odkazu – "Monitoring" zjistit aktuální stav v obsazenosti jednotlivých přepážek a počet občanů ve frontě na obsloužení," doplnila Naděžda Hasíková, vedoucí Odboru živnostenského magistrátu. Na stejném místě webu lze rovněž zjistit, zda je již připraven k vyzvednutí hotový občanský průkaz, cestovní doklad, či řidičský průkaz.
Součástí odbavovacího systému jsou také informační panely – LCD obrazovky, s audiovizuálními smyčkami, které pobyt v čekárnách zpříjemňují.
Elektronický odbavovací systém zlínský magistrát rozšiřuje v rámci aktivity CzechPoint@home – portál občana. Tato aktivita je součástí projektu "Zajištění přenosu dat a informací v územní samosprávě statutárního města Zlín".
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Zlin.eu