Berg (Zelení): Evropská unie má klíčovou roli pro zastavení škodlivých projektů

10.12.2020 9:05 | Zprávy

Evropští Zelení proti kanálu Dunaj-Odra-Labe.

Berg (Zelení): Evropská unie má klíčovou roli pro zastavení škodlivých projektů
Foto: zeleni.cz
Popisek: Michal Berg

Evropští Zelení vyzvali o víkendu na jednání svého kongresu k zastavení projektů nových vodních cest. Místo toho podporují zachování či obnovování přirozeného stavu řek. Na základě spolupráce českých a polských Zelených tuto výzvu podpořily ostatní strany jednomyslně. Evropští Zelení budou stavbě škodlivých projektů jako je kanál Dunaj-Odra-Labe oponovat v orgánech Evropské unie.

„Evropská unie má klíčovou roli pro zastavení škodlivých projektů jako je kanál Dunaj-Odra-Labe, neboť může odmítnout podílet se na jejich financování. Víme, že česká vláda lobbuje za to, aby byl kanál Dunaj-Odra-Labe začleněn do Transevropské dopravní sítě (TEN-T), čímž by se mu mohla otevřít cesta k finanční podpoře od EU. Cílem spolupráce mezi zelenými stranami v Česku a Polsku se zelenými v Evropském parlamentu je právě takové financování znemožnit,“ říká spolupředseda Zelených Michal Berg.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: PV

Mgr. Jana Zwyrtek Hamplová byl položen dotaz

Proč řešit tituly?

Já bych řekl, že dnes má titul kde kdo a o ničem to nevypovídá, respektive o jeho odbornosti a schopnostech. Snad s výjimkou lékařů, tam bych asi nechtěl, aby mě ošetřoval někdo, kdo o tom nemá páru. Mimochodem dnes je není problém narazit na vysokoškoláka, ale co na lidi, co umí pracovat rukama. Tř...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Ministr Bek: Odborné školství přestává odpovídat poptávce

11:17 Ministr Bek: Odborné školství přestává odpovídat poptávce

Projev na 12. schůzi Senátu 3. července 2025 k školskému zákonu