Cílem kampaně je podpora podnikavosti, dovedností a obchodního ducha u mladých lidí. „Podnikavost přitom nutně neznamená, že každý student musí založit vlastní firmu. Jde spíše o celkový přístup k profesnímu životu, postoj k práci a odvahu zkoušet nové věci a využívat příležitostí,“ uvedla dnes v besedě se studenty gymnázia Martina Dlabajová. Svými postřehy ji doplňovala i zdejší studentka Nikola Sýkorová, nositelka ocenění za úspěšný start studentské firmy Czech-it, která poslankyni loni v říjnu stínovala v Evropském Parlamentu.
„Smyslem evropské kampaně Back to School je zviditelnit potřebu podnikatelského vzdělávání z důvodu vysoké nezaměstnanosti mladých v Evropě. Do školy se v rámci kampaně vracejí poslanci jak Evropského parlamentu, tak parlamentů národních, a vysvětlují žákům a studentům pozitivní dopad podnikatelského vzdělávání na jejich konkurenceschopnost a vstup na trh práce,“ uvedl Josef Müller, výkonný ředitel JA Czech. Jak dodal, kampaň odstartovala dnes na Gymnáziu Ostrava Hrabůvka, které ve spolupráci s JA Czech úspěšně začleňuje podnikatelské vzdělávání do výuky již více než dvacet let.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV