Hejtman Štěpán: Podnikání a zisk nemusí jít na úkor spotřebitele

27.11.2018 7:31

Sdružení českých spotřebitelů ocenilo nejlepší podnikatele Královéhradeckého kraje

Hejtman Štěpán: Podnikání a zisk nemusí jít na úkor spotřebitele
Foto: kr-kralovehradecky.cz
Popisek: Jiří Štěpán

Devátý ročník ocenění Spokojený zákazník Královéhradeckého kraje zná své vítěze. V letošním roce Sdružení českých spotřebitelů ocenilo devět podnikatelů a podnikatelek za nadstandardní přístup k zákazníkům. Oceněným firmám diplomy předal hejtman Jiří Štěpán. „Obdivuji pracovitost a poctivost oceněných podnikatelů. Jsou zosobněním toho, že podnikání a zisk nemusí jít na úkor spotřebitele, pro kterého je ze všeho nejdůležitější kvalita výrobků a služeb.

Ocenění Spokojený zákazník náleží lidem, kteří zlepšují renomé všech podnikatelů a kteří pokračují v řemeslné tradici našehoregionu. Děkuji všem oceněným a přeji jim mnoho úspěchů v další práci,“ řekl hejtman Jiří Štěpán. Ocenění Spokojený zákazník uděluje Sdružení českých spotřebitelů na dva roky. Může jej získat podnikatel, který poskytuje služby v oboru svého podnikání v souladu s očekáváním spotřebitele. Podnikatelé jsou navrhováni členy Sdružení českých spotřebitelů nebo zástupci místních a podnikatelských samospráv. Výsledky sdružení vyhlásilo v sídle krajského úřadu.

Cena Spokojený zákazník se v regionu letos udílela již podeváté a finančně ji podpořilKrálovéhradecký kraj. „Jsme velmi rádi, že do hodnocení a práce odborných komisí se zapojují nejen spotřebitelé, ale právě i zástupci místních a podnikatelských samospráv, a že se takto zaměřenou podporou daří přispívat i k mnohem vyváženějšímu rozvoji jednotlivých územních obvodů kraje a ČR,“ uvedl místopředseda Správní rady SČS Libor Novák.

Cenu Spokojený zákazník Královéhradeckého kraje 2018–2020 obdrželi:

  • Řezník – uzenář Mareš, s. r. o. – vyhledávaná řeznická prodejna v centru Náchoda s kvalitními výrobky zejména vlastní produkce
  • N I V A, s. r. o., z Dolního Přímu – výrobce kvalitního plísňového sýru
  • JungBerg, s . r. o. – výrobce hořického piva,pivovar obnovil výrobu po několika desetiletích, postupně revitalizuje jeho historické budovy a podílí se na propagaci města
  • Královéhradecká lékárna, a. s.– oblíbená lékárna ve Dvoře Králové nad Labem s ochotným a vstřícným personálem
  • Jan Mikeš z České Skalice – spolehlivý servis a prodej jízdních kol
  • Květoslava Hejcmanová – kvalitní opravy hodin a hodinek v Gajerových kasárnách v Hradci Králové
  • Kamil Mach – oblíbený zmrzlinářský stánek v Jaroměři
  • Státní léčebné lázně Janské Lázně, státní podnik – provozuje kavárnu Kolonáda, jejíž hosté oceňují příjemné prostředí a ochotný personál
  • LK PLAST, s. r. o., z Habřiny – jediný jednatel a společník Leoš Kalenský dlouhodobě poskytuje kvalitní služby ve vodoinstalatérství, topenářství, montáži, opravách a revizích plynových zařízení

Sdružení českých spotřebitelů (SČS) si klade za cíl hájit oprávněné zájmy a práva spotřebitelů na vnitřním trhu EU a ČR, přičemž zdůrazňuje preventivní stránku ochrany zájmů spotřebitelů: „Jen poučený spotřebitel se dokáže účinně hájit.“ SČS působí v řadě oblastí, pokrývají odbornosti ve vztahu k bezpečnosti a kvalitě výrobků čistandardizacifinančních služeb.

Jste politik? Zveřejněte bez redakčních úprav vše, co chcete. Zaregistrujte se ZDE.
Jste čtenář a chcete komunikovat se svými zastupiteli? Zaregistrujte se ZDE.

autor: PV

Bety.cz - magazín nejen pro mámy - horoskopy, recepty, diskuse, soutěže

Bety.cz TESTOVÁNÍ - Testujte s námi nové produkty či služby a o své názory a doporučení se podělte s ostatními čtenářkami Bety.cz.

Prostřeno.cz - recepty on-line - vaření, recepty, gastronomie

reklama
Tento článek je již staršího data a diskuse k němu byla uzavřena. Děkujeme za pochopení.

Další články z rubriky

Premiér Babiš: Jsem naštvaný a frustrovaný

22:30 Premiér Babiš: Jsem naštvaný a frustrovaný

Komentář na facebookovém profilu k událostem uplynulého týdne