Kolovratník (ANO): Rozvoj dopravní sítě totiž není jen o asfaltu, svodidlech nebo kolejnicích

12.12.2024 18:01 | Monitoring

Komentář na svém veřejném facebookovém profilu k dopravní síti v ČR.

Kolovratník (ANO): Rozvoj dopravní sítě totiž není jen o asfaltu, svodidlech nebo kolejnicích
Foto: Archiv Martina Kolovratníka
Popisek: Martin Kolovratník

Letos se dočkáme historického rekordu v počtu zprovozněných dálničních kilometrů. Celkem 101 km nových dálnic – to je číslo, které jsme v minulosti vídali maximálně na papíře s dlouhodobými plány. Co za tím stojí? Je to důsledek práce předchozí vlády hnutí ANO, která nastavila jasné priority v dopravě a přijala klíčové legislativní změny.

Start z nulového bodu

Když jsme v roce 2013 přebírali Ministerstvo dopravy, „dárek“ od předchozí vlády byl víc než tristní – příprava dálničních staveb prakticky neexistovala. V přípravě tehdy bylo „úctyhodných“ 800 metrů dálnic. Ano, pouze 800 metrů! Díky tvrdé práci a nasazení jsme však proces příprav výrazně urychlili. Zkrátili jsme dobu schvalování staveb a zavedli nová pravidla, která umožnila rychlejší výkup pozemků i snadnější povolování staveb.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: PV

Ing. Marian Jurečka byl položen dotaz

Předškolní péče

Tvrdíte, že je předškolní péče dostupnější. To je sice částečně pravda, ALE. Myslíte, že je to vaše zásluha? Není to náhodou proto, že se rodí čím dál méně dětí? A pak dostupnější také není pro všechny. Vzniká sice řada soukromých školek, dětské skupiny apod., ale máte ponětí, kolik stojí? Proč na n...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Okamura (SPD): Závěrečná křeč Fialovy vlády

15:14 Okamura (SPD): Závěrečná křeč Fialovy vlády

Komentář na svém veřejném facebookovém profilu ke koncesionářským poplatkům