Negativem je, že tyto silnice jsou často uzavřené nebo zúžené několikanásobně delší dobu ve srovnání s okolitými státy, a to nezmiňuji Asii.
Podružný problém je rovněž to, že častokrát vidíme rozkopaný nejenom hlavní tah, ale i objížďkovou trasu k tomuto hlavnímu tahu, takže ať chcete nebo ne, stejně si postojíte v zácpě. Proč tomu ale tak je? A proč se situace v posledních letech ještě zhoršila?

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLČlánek byl převzat z Profilu Ing. Mgr. et Mgr. Ivana Kyselová Košková, Ph.D., LL.M., MBA, MSc.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
Článek obsahuje štítky
autor: PV
FactChecking BETA
Faktická chyba ve zpravodajství? Pomozte nám ji opravit.
Vy pořád řešíte jen nějakou regulaci obsahu na internetu
Ale řešíte problém i z opačného úhlu, kdy se nejen z internetu vytrácí svoboda slova a názoru? Mě přijde, že se dnes už nahlas nesmí říci, co si opravdu myslíte. Nemyslím nezákonné věci, ale prostě svůj názor, který třeba zrovna vaše vláda nebo většinová společnost neuznává. To ale pak přeci není žá...
Další články z rubriky

4:30 Ludková (ODS): Ne kriminálu za pár kytek
Komentář na svém veřejném facebookovém profilu k novele trestního zákoníku
- 23:00 Ministr Kupka: Prodloužená platnost evidenční kontroly osobních aut přináší další úspory
- 21:07 Peštová (ANO): Konečně víme, kdo doprovází pana ministra Válka do Dubaje
- 20:09 Kolář (TOP 09): Plamenné rezoluce nikomu a ničemu nepomůžou
- 19:14 Okamura (SPD): Kvůli Fialově vládě výrazně narůstá zadlužení státu
- 18:11 Sedmihradská (STAN): Zákon o řízení a kontrole veřejných financí byl schválen