„Strategicky významné území zůstalo ve vlastnictví města, máme tedy velkou jistotu, že nádraží bude fungovat jako nádraží i pro následující roky a generace. Neztrácíme tak kontrolu nad kvalitou veřejné služby“, připomíná Tomáš Novák, předseda českokrumlovské TOP 09, situaci, kdy část městského zastupitelstva chtěla autobusové nádraží prodat či jej alespoň pronajmout.
Téma neutěšeného stavu a potřeby rekonstrukce autobusového nádraží bylo po mnoho let součástí předvolebních slibů všech politických subjektů. TOP 09 ihned v roce 2010, kdy vstoupila do komunální politiky, navrhla a jednoznačně preferovala variantu rekonstrukce autobusového nádraží prostřednictvím některé z městských společností, například Českokrumlovským rozvojovým fondem, a za využití dotace EU. „Prodej autobusového nádraží soukromému subjektu jsme od počátku označovali z mnoha důvodů jako značně rizikový a pro město zcela nevýhodný, jak z hlediska ekonomického, tak z hlediska možnosti města ovlivňovat podobu i chod veřejné služby, obdobně tak to bylo s připravovaným dlouhodobým pronájmem,“ vzpomíná radní města Martin Lobík.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV