Ta mobiliář v hlavním městě na základě smlouvy z roku 1994 dodala, vlastní a do dnešního dne jej provozuje. Smlouva však neobsahuje mechanismus pro případ jejího ukončení tak, aby byla zajištěna vzájemná součinnost stran při výměně stávajícího mobiliáře za jiný. Po přechodu odpovědnosti za projekt na městskou společnost THMP se podařilo dosáhnout shody na procesu náhrady mobiliáře za nový během intenzivního šestiměsíčního vyjednávání. Aktuálně THMP finalizuje schvalovací proces dohody tak, aby mohla být během prosince schválena pražskými radními a následně uzavřena.
„Zahájili jsme první fázi ukončení problematické smlouvy, která pochází z divokých devadesátých let, kdy byla Praha řízena za pomoci podivných praktik. Ze strany města jsme hned v úvodu jednání odmítli návrh na prodloužení této smlouvy o 7 let bez soutěže. Praha si zaslouží mít vlastní přístřešky na zastávkách a další prvky městského nábytku od laviček až po stojany na kola. Cílem je, aby město nebylo v budoucnu vydíratelné ze strany dodavatelů,“ uvádí Zdeněk Hřib primátor hl. m. Prahy.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV
Veřejná doprava
Dobrý den, když tak myslíte na ekologii, proč v Praze není hromadná doprava pro všechny zdarma?
Další články z rubriky

14:12 Turoňová (Stačilo!): Na Krétu a Gavdos se valí tisíce migrantů
Komentář na svém veřejném facebookovém profilu k migraci.
- 12:17 Senátor Hraba: TOP 09 se asi zdá, že mají zbytečně moc voličů
- 10:17 Šťastný (PRO): Když stát rabuje obce
- 8:14 Senátor Hájek: Leyenová. Sebereflexe = 0. Sebevědomí = 100
- 6:14 Balaštíková (ANO): Tohle není obnova důvěry, to je její kremace
- 22:31 Peštová (ANO): Blackouty nejsou strašení – jsou reálná hrozba. A tato vláda ji ignoruje