Přesně opak je pravdou. Starostové v Liberci, nepochybují o tom, že smlouvy s BusLine nejsou pro DPMLJ a v konečném důsledku pro město Liberec optimální, a co se týče možnosti účtovat si tzv. přiměřený zisk, i rizikové. V tom jsou Starostové se Změnou a snad i dalšími zastupitelskými kluby zajedno. Shoda vládne i nad tím, že se s BusLine musí jednat. Zásadní spor je pouze v tom, jak se ta jednání mají vést. Zda veřejným osočováním smluvního partnera a vybraných členů představenstva a vedení DPMLJ, jak je aktivistické Změně vlastní, nebo trpělivým jednáním o správné výši přiměřeného zisku, jak je naopak vlastní každému, kdo se někdy snažil s druhou stranou něco vyjednat.
Michal Hron (SLK) k tomu dodává: „Jednal jsem o tom s panem Šedlbauerem několikrát, jednal jsem i s náměstkem Korytářem za účasti poradenské kanceláře BDO. Vždy jsme došli k jedinému závěru - smlouvy se jednostranně změnit nedají, proto je nutné eliminaci rizik s dopravcem BusLine vyjednat. Jednal jsem i s ředitelem dopravního podniku, který mi potvrdil, že BusLine fakturu za přiměřený zisk vystavil, ale dopravní podnik ji neuznal a vrátil, neboli že se o výši přiměřeného zisku reálně jedná. Josef Šedlbauer ani Jaroslav Tauchman ta jednání nevedou, naopak hází jim svými mediálními výstupy klacky pod nohy.“

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV