Když jsme v době solárního boomu začínali zvažovat cestu k obnovitelným zdrojům, tak se mluvilo o velké výrobní základně panelů v Evropě, která bude mít inovačně navrch. Dnes se všechny panely vozí z Číny. Předpoklady se absolutně nevyplnily a to samé se podle mě stane u elektroaut.
Mohli bychom jít cestou syntetických paliv pro spalovací motory. Tam mají Němci nebo Češi, kteří se vyznačují zručnou, jemnou mechanikou, technologický náskok. Když se této výhody zbavíme a naskočíme na vývoj elektromobility, tak nám auto tvoří jen karosa, baterie, software a hardware, v čemž má zase rozhodně náskok Čína, kterou Evropa nedožene.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
Článek obsahuje štítky
Čína , ODS , Vondra , automobilový průmysl , elektromobilita
autor: PV
jmenování premiéra
Dobrý den, sledoval jsem vás včera na CNN, kde jste se vyjadřoval k tomu, koho by prezident měl nebo neměl jmenovat premiérem. Jestli o tom rozhoduje prezident, tak k čemu jsou volby? Neměl by na základě výsledku dostat vítěz šanci sestavit vládu? Protože jestli ne, tak jsou podle mě zbytečné. A jes...
Další články z rubriky

10:17 Langšádlová (TOP 09): Rusko zůstává největší hrozbou pro evropskou bezpečnost
Komentář na svém veřejném facebookovém profilu k Rusku.
- 8:14 Kubásek: Skutečné náklady ETS 2, které ministerstvo bagatelizuje
- 6:16 Kavij (KSČM): Ministerstvo obrany má díky zbrojařskému lobbingu NATO žně
- 22:14 Farský (STAN): Ve střední Evropě posilují antievropské a antiukrajinské síly
- 20:16 Mádlová (ANO): Piráti slibují modré z nebe. Připomeňme si fakta o nich
- 20:06 Hejtman Holiš: Žádám prezidenta o veto školského zákona