Zajíčková (ODS): Stávku ve školství vnímejme jako příležitost

28.11.2023 17:08 | Ze sítí

Komentář na svém veřejném facebookovém profilu ke stávce.

Zajíčková (ODS): Stávku ve školství vnímejme jako příležitost
Foto: ods.cz
Popisek: Renáta Zajíčková

Dlouhodobě upozorňuji své stranické i koaliční kolegy na to, že k reformě regionálního školství musíme přistoupit okamžitě. Nestačí pojmenovat chyby minulé vlády, odkázat se na to, že neprovedla potřebné změny, a přitom přešlapovat na místě.

Stávku ve školství vnímejme jako příležitost, jak naše vzdělávání konečně posunout vpřed. Já osobně postoj pedagogické veřejnosti respektuji a považuji za opodstatněný.

Nešťastné je pouze to, že si učitelé a studenti nechali svou legitimní stávku ukrást opozičními politiky a protivládními uskupeními. Ve stínu tak zůstává to podstatné - motivace samotných pracovníků v našem školství hlasitě se ozvat.

Stále více a více se ukazuje, v jak neuvěřitelně špatné kondici předala minulá vláda nejen veřejné finance, ale i samotné resorty, školství nevyjímaje. Ty obrovské peníze, které se do školství v posledních letech lily na dluh, pouze zakrývaly aktuálně viditelné kolosální problémy.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: PV

Práce

Dobrý den, máte pravdu, že život je víc než práce, ale bez práce se neobejdete a více co mi na tom přijde nejsmutnější? Že i když pracujete, často máte i dva úvazky, stejně s penězi, co za práci dostanete sotva vyjdete. A můj dotaz tak je, zda máte řešení?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Randula (Svobodní): Není fér historii kroutit ani dodatečně dobarvovat

6:23 Randula (Svobodní): Není fér historii kroutit ani dodatečně dobarvovat

Bez obětí příslušníků Rudé armády by tu většina z nás dnes pravděpodobně vůbec nebyla a ti, kdo by z…