Poslední příspěvky z profilů

Mgr. Petr Macinka byl položen dotaz

Proč vás, potažmo nás má v Bruselu zastupovat nějaký Slovák?

To to pěkně začíná. Proč jste si toho na sebe nabral tolik, když to evidentně nezvládáte? A kdy už to rozseknete s tím Turkem? Nebylo by nejjednodušší, kdybyste místo něj nominovali prostě někoho jiného?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:
petan7
Občan petan7 má zaregistrovaný profil na ParlamentniListy.cz

Hladký Jroslav Mgr.
Občan Hladký Jroslav Mgr. má zaregistrovaný profil na ParlamentniListy.cz

JUDr. Vít Bárta
Radar
Občan Radar má zaregistrovaný profil na ParlamentniListy.cz

Mon-gi
Občan Mon-gi má zaregistrovaný profil na ParlamentniListy.cz

Ministerstvo dopravy
Blond Kerlou
Občan Blond Kerlou má zaregistrovaný profil na ParlamentniListy.cz

Cony
Občan Cony má zaregistrovaný profil na ParlamentniListy.cz

vigo
Občan vigo má zaregistrovaný profil na ParlamentniListy.cz

PhDr. Marcel Chládek, MBA
Ing. Jiří Dolejš
JnMíra
Občan JnMíra má zaregistrovaný profil na ParlamentniListy.cz

Ing. Jana Fischerová, CSc.
Sunar
Občan Sunar má zaregistrovaný profil na ParlamentniListy.cz

JUDr. Petr Hulinský, Ph.D.
Mgr. Miluše Horská
Mgr. Miluše Horská byl položen dotaz

Inkluzivní vzdělávání

Paní senátorko, jste spokojena se systémem inkluzivního vzdělávání, tak jak funguje nyní, respektive s jeho koncepcí, kterou navrhuje ministerstvo školství?

Ing. Jana Bobošíková
Ing. Jana Bobošíková odpověděl na dotaz

Analytik Šídlo

Nevím, co o mně píše analytik Šídlo, ale k ČT se vyjadřuji proto, že se mě na ni novináři neustále ptají, naposledy v souvislosti s jejím financováním slovenského filmu Cikán.

Ing. Jana Bobošíková
Lotos
Občan Lotos má zaregistrovaný profil na ParlamentniListy.cz

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy

Vzdělávání dětí, žáků a studentů se speciálními vzdělávacími potřebami

Trend v oblasti vzdělávání dětí, žáků, studentů i dospělých se speciálními vzdělávacími potřebami (dále jen „žák“) představuje INKLUZÍVNÍ VZDĚLÁVÁNÍ. Jedná se o dlouhodobý postupný proces, který je postupně uplatňován v rámci celoživotního učení uvedené skupiny žáků.Podpora osob se speciálními vzdělávacími potřebamiVýchovu a vzdělávání