Allianz pojišťovna spustila v Turecku novou službu pro turisty

15.06.2014 14:09 | Zprávy

Allianz pojišťovna připravila na letošní léto zcela nový projekt, který potěší všechny její pojištěné, mířící na dovolenou do Turecka. Ve spolupráci se svojí asistenční službou Allianz Assistance a sesterskou Allianz Slovenskou poisťovňou vylepšila služby cestovního pojištění a vyšle do Turecka medicínského konzultanta, který bude k dispozici turistům v případě nemoci nebo úrazu. Allianz počítá s postupným rozšířením medicínského servisu i do dalších turistických destinací.

Allianz pojišťovna spustila v Turecku novou službu pro turisty
Foto: Allianz
Popisek: Allianz

„Náš konzultant s lékařským vzděláním bude ubytován v epicentru turistické destinace v Alanyi, takže je připraven pomoci nejen na telefonu, ale zajistí i osobní návštěvy u nemocných, například v hotelu nebo nemocnici. Telefonické konzultace zdravotního stavu pak poskytne našim pojištěným turistům i na území celého Turecka. Těm také díky jazykové výbavě a znalosti místních poměrů dokáže poradit s výběrem lékaře, či s nasměrováním do osvědčených a kvalitních zdravotnických zařízení,“ představuje ve stručnosti roli medického konzultanta Jaroslava Kratochvílová, produktová specialistka cestovního pojištění Allianz.

Turecko se v posledních několika letech řadí mezi TOP pětici zemí s nejčastějšími zdravotními komplikacemi cestovatelů s pojištěním Allianz a je specifickou zemí s velmi rozdílnou úrovní zdravotnické péče. „O tom jsme se přesvědčili nejen při kontaktu s našimi turisty, ale i zástupci samotných zdravotnických zařízení. Nemocný, nebo zraněný turista si ve zmatku a stresu z nastalé situace vybere nejbližší lékařské ošetření a pak je nepříjemně překvapen jeho úrovní. Domnívám se, že tímto krokem se podobné nepříjemnosti zcela eliminují,“ doplňuje Zuzana Nová, vedoucí podpory provozu Allianz Assistance.  

K telefonnímu číslu na asistenční službu Allianz si mohou turisté mířící do Turecka, přidat telefonní číslo i na konzultanta - 602 131 673, který bude k dispozici pro osobní setkání denně od 10 do 18 hodin, pro telefonické konzultace pak od 9 do 21 hodin.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Mgr. Ivan Adamec byl položen dotaz

Co jste udělali pro podnikatele za poslední 4 roky?

Vždyť jste nám spíš uškodili hlavně třeba navýšením minimálních odvodů a zrušily řadu daňových zvýhodnění. Jak jste to jako ODS mohli dopustit?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Česká pošta přesune svoji hlavní třebíčskou pobočku

19:15 Česká pošta přesune svoji hlavní třebíčskou pobočku

Třebíčská hlavní pošta bude od října sídlit v centru města na adrese Karlovo náměstí 35/28a. Jedná s…