Limitovaná edice triček pro příznivce autodromu s nápisem HRDÝ FANOUŠEK AUTODROMU MOST je stále v prodeji v e-shopu na webových stránkách autodromu. Zakoupením trička se fanoušci zapojují do kampaně, jejímž motem je heslo „Je využíván, k čemu byl postaven“. Zároveň přispívají k ozelenění areálu závodního okruhu. „Stromy jsme chtěli vysadit už v dubnu, původní plány překazila opatření vlády proti šíření koronaviru a nemoci covid-19. Pokračovat budeme na jaře příštího roku,“ upřesnila obchodní a marketingová ředitelka společnosti AUTODROM MOST Jana Svobodová.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: komerční tisková zpráva