ČD se rozhodly zaměřit svou komunikaci na další generaci cestujících. Zapojením youtuberů

17.05.2018 16:10

České dráhy přemýšlejí o tom, jak oslovit mladší zákazníky. Cestování vlakem je praktické, bezpečné, komfortní, a přitom trendy a skvělou alternativou k dalším způsobům dopravy. Po pečlivé přípravě přišlo rozhodnutí oslovit zamýšlené publikum skrze osobnosti, které mají k oslovované skupině lidí nejblíže – youtubery.

ČD se rozhodly zaměřit svou komunikaci na další generaci cestujících. Zapojením youtuberů
Foto: red
Popisek: ČD - logo

„Je nezpochybnitelné, že statisícové dosahy osobností, jako jsou MenT, Kovy, Anna Šulcová nebo Bára Votíková, a osobní pouto, které mají ke svým fanouškům, a ostatně i fanoušci k nim, jsou jednou z nejpřímějších a nejefektivnějších cest, jak pracovat s mladými lidmi. Tedy s lidmi, jejichž cestovní návyky se teprve vytvářejí. Zároveň je volba spolupráce s youtubery cestou nejupřímnější, vyžadující transparentnost a férovost. V dnešním informacemi a zábavou přeplněném světě je nutné vytvořit obsah, který dokáže vyzdvihnout výhody vlakové dopravy a současně osloví publikum svou originalitou a zajímavostí,“ uvádí k další marketingové aktivitě národního dopravce Zuzana Čechová, ředitelka odboru cenotvorby a produktové komunikace Českých drah.

Národní dopravce propaguje jízdu vlaky ČD jako skvělou možnost k objevení zajímavých míst, a pokud budou lidé chtít, můžou o tom dát vědět dál. Proto se každý ze čtyř hlavních youtuberů zúčastní dvou cest. Vlaky ČD navštíví osm měst s celou řadou míst s rozmanitou nabídkou aktivit, o nichž možná není velké povědomí. Youtubeři cesty absolvují se spoluhráčem, kterého si vyberou na základě „veřejné výzvy“ a posléze castingu. Během cesty musí plnit nejrůznější úkoly, aby získali indicie, které je dovedou do cíle. Potenciální spoluhráči se budou moci přihlásit na webu www.vlaknroll.cz. Celá soutěž bude zakončena slavnostním vyhlášením. O tom, který tým zvládl svou cestu nejlépe, rozhodnou svým hlasováním fanoušci.

Nosným tématem celého projektu je jedno: „Stačí nastoupit do vlaku a za chvíli můžete prožívat stejné příběhy, jako prožívají vaši oblíbení youtubeři,“ uvádí k myšlence projektu Michal Štěpán, člen představenstva Českých drah odpovědný za úsek osobní dopravy.

České dráhy povzbuzují kreativitu a inspirují mladé lidi. Chtějí nabídnout pomocnou ruku těm, které projekt osloví, aby zprávu nesli dál. Aby vyjížděli na místa, u nichž by člověk netušil, že je možné je vlakem ČD dosáhnout, a aby sdíleli svůj zážitek na sociálních sítích. „Vítěz obdrží moderní techniku, In Kartu s roční aplikací IN 100 a pro skvělý start jeho hvězdné budoucnosti dohodneme natočení videa s MenTem, Kovym, Bárou Votíkovou nebo Annou Šulcovou podle jeho výběru. Tím chceme zažehnout plamínek, který nejen samotný vítěz ponese dál,“ uzavírá Zuzana Čechová.

Další informace jsou k dispozici na www.vlaknroll.cz.

Jste politik? Zveřejněte bez redakčních úprav vše, co chcete. Zaregistrujte se ZDE.
Jste čtenář a chcete komunikovat se svými zastupiteli? Zaregistrujte se ZDE.

autor: Tisková zpráva

Bety.cz - magazín nejen pro mámy - horoskopy, recepty, diskuse, soutěže

Bety.cz TESTOVÁNÍ - Testujte s námi nové produkty či služby a o své názory a doporučení se podělte s ostatními čtenářkami Bety.cz.

Prostřeno.cz - recepty on-line - vaření, recepty, gastronomie

reklama
Tento článek je již staršího data a diskuse k němu byla uzavřena. Děkujeme za pochopení.

Další články z rubriky

Novinářská Křepelka míří po čtyřech letech opět do Českého rozhlasu

12:01 Novinářská Křepelka míří po čtyřech letech opět do Českého rozhlasu

Český literární fond uděluje každý rok Novinářskou Křepelku mladým a perspektivním novinářům do 33 l…