ČEZ: Kolínské call centrum se během dvou let rozrostlo na téměř 100 operátorů

01.10.2018 16:22

Operátoři kolínského call centra společnosti ČEZ se dnes přestěhovali do kompletně zrekonstruované budovy bývalého dispečinku v ulici Dukelských hrdinů. Moderní prostory poskytnou zázemí téměř stovce současných operátorů a dalším pracovníkům, kteří vyřizují požadavky zákazníků z celé České republiky. Do budoucna se call centrum může rozrůst až na 120 operátorů.

ČEZ: Kolínské call centrum se během dvou let rozrostlo na téměř 100 operátorů
Foto: ČEZ
Popisek: Logo ČEZ

Kolínské call centrum Skupiny ČEZ začínalo v dubnu 2016 v areálu bývalé Sodovkárny Kolín. Během dvou let se rozrostlo z původních 30 na nynějších 95 zaměstnanců a plánují zde přibírat další kolegy. Z původních prostor již call centrum totiž dávno vyrostlo, takže si muselo pronajímat další budovy ve městě. Na přestěhování do kompletně zrekonstruovaného areálu bývalého dispečinku v ulici Dukelských hrdinů se proto zaměstnanci velmi těšili.

„Chceme, aby se naši operátoři cítili v práci dobře, protože když je spokojený zaměstnanec, bude spokojený i zákazník,“ říká generální ředitel ČEZ Prodej Tomáš Kadlec k dnešnímu zahájení provozu call centra v novém. „Kolínští operátoři si přitom drží laťku velmi vysoko – na jedničku je hodnotilo 93 % zákazníků,“ doplňuje Kadlec.

Právě call centra jsou nejoblíbenější formou, jak zákazníci vyřizují své požadavky s ČEZ Prodej. „V loňském roce vyřídila call centra ČEZ Prodej téměř 1 380 000 hovorů, na Kolín z toho připadla zhruba čtvrtina. Denně tak pomůžeme až 1 500 zákazníkům,“ uvádí vedoucí call center Skupiny ČEZ Slavěna Summerfield.

Nová budova může v budoucnu poskytnout zázemí asi 120 operátorům a dalším pracovníkům. „Mají k dispozici plně vybavené kuchyňky, zaměstnaneckou kolárnu, ale třeba i relaxační místnost. Celé call centrum je navíc energeticky nezávislé, abychom mohli poskytovat služby i v případě výpadku proudu,“ říká Otakar Tůma, vedoucí kolínského call centra. Místo je díky blízkosti vlakového a autobusového nádraží podle něj ideální i pro kolegy, kteří dojíždějí z okolních měst či obcí. „Mimokolínští tvoří přes polovinu našich zaměstnanců. Ti, kteří dojíždějí autem, ocení i hlídané parkoviště přímo v areálu.“

V rámci Skupiny ČEZ fungují celkem čtyři call centra: tři spadají pod ČEZ Prodej (Kolín, Plzeň, Třebíč) a jedno pod ČEZ Distribuce (Zábřeh na Moravě). Letos v květnu obdržel zákaznický servis ČEZ v konkurenci 1 500 společností z 50 zemí světa bronzovou medaili právě v kategorii kontaktní centra.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

migrační pakt

Dobrý den, prý budete ve sněmovně jednat o migračním paktu. Znamená to, že jde ještě zvrátit jeho schválení nebo nějak zasáhnout do jeho znění? A můžete to udělat vy poslanci nebo to je záležitost jen Bruselu, kde podle toho, co jsem slyšela, ale pakt už prošel. Tak jak to s ním vlastně je? A ještě ...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Za DSZ - ZA PRÁVA ZVÍŘAT kandiduje do Evropského parlamentu 90 procent žen

23:08 Za DSZ - ZA PRÁVA ZVÍŘAT kandiduje do Evropského parlamentu 90 procent žen

Demokratická strana zelených - ZA PRÁVA ZVÍŘAT jde do nadcházejících eurovoleb s plnou kandidátní li…