ČEZ: Kolínské call centrum se během dvou let rozrostlo na téměř 100 operátorů

01.10.2018 16:22

Operátoři kolínského call centra společnosti ČEZ se dnes přestěhovali do kompletně zrekonstruované budovy bývalého dispečinku v ulici Dukelských hrdinů. Moderní prostory poskytnou zázemí téměř stovce současných operátorů a dalším pracovníkům, kteří vyřizují požadavky zákazníků z celé České republiky. Do budoucna se call centrum může rozrůst až na 120 operátorů.

ČEZ: Kolínské call centrum se během dvou let rozrostlo na téměř 100 operátorů
Foto: ČEZ
Popisek: Logo ČEZ

Kolínské call centrum Skupiny ČEZ začínalo v dubnu 2016 v areálu bývalé Sodovkárny Kolín. Během dvou let se rozrostlo z původních 30 na nynějších 95 zaměstnanců a plánují zde přibírat další kolegy. Z původních prostor již call centrum totiž dávno vyrostlo, takže si muselo pronajímat další budovy ve městě. Na přestěhování do kompletně zrekonstruovaného areálu bývalého dispečinku v ulici Dukelských hrdinů se proto zaměstnanci velmi těšili.

„Chceme, aby se naši operátoři cítili v práci dobře, protože když je spokojený zaměstnanec, bude spokojený i zákazník,“ říká generální ředitel ČEZ Prodej Tomáš Kadlec k dnešnímu zahájení provozu call centra v novém. „Kolínští operátoři si přitom drží laťku velmi vysoko – na jedničku je hodnotilo 93 % zákazníků,“ doplňuje Kadlec.

Právě call centra jsou nejoblíbenější formou, jak zákazníci vyřizují své požadavky s ČEZ Prodej. „V loňském roce vyřídila call centra ČEZ Prodej téměř 1 380 000 hovorů, na Kolín z toho připadla zhruba čtvrtina. Denně tak pomůžeme až 1 500 zákazníkům,“ uvádí vedoucí call center Skupiny ČEZ Slavěna Summerfield.

Nová budova může v budoucnu poskytnout zázemí asi 120 operátorům a dalším pracovníkům. „Mají k dispozici plně vybavené kuchyňky, zaměstnaneckou kolárnu, ale třeba i relaxační místnost. Celé call centrum je navíc energeticky nezávislé, abychom mohli poskytovat služby i v případě výpadku proudu,“ říká Otakar Tůma, vedoucí kolínského call centra. Místo je díky blízkosti vlakového a autobusového nádraží podle něj ideální i pro kolegy, kteří dojíždějí z okolních měst či obcí. „Mimokolínští tvoří přes polovinu našich zaměstnanců. Ti, kteří dojíždějí autem, ocení i hlídané parkoviště přímo v areálu.“

V rámci Skupiny ČEZ fungují celkem čtyři call centra: tři spadají pod ČEZ Prodej (Kolín, Plzeň, Třebíč) a jedno pod ČEZ Distribuce (Zábřeh na Moravě). Letos v květnu obdržel zákaznický servis ČEZ v konkurenci 1 500 společností z 50 zemí světa bronzovou medaili právě v kategorii kontaktní centra.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Tomáš Zdechovský byl položen dotaz

Právo na opravu

Věci se dají dát opravit už dnes, ale problém je, že oprava často vyjde stejně nebo skoro stejně jako koupit si novou věc. Tak k čemu pak platit za opravu? Nepřijde vám tento zákon EU zase úplně zbytečný? A když dám věc opravit, jakou, pokud vůbec, na ni pak budu mít záruku? Děkuji za odpověď

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

SÚKL: MUDr. Tomáš Boráň byl jmenován ředitelem Státního ústavu pro kontrolu léčiv

20:48 SÚKL: MUDr. Tomáš Boráň byl jmenován ředitelem Státního ústavu pro kontrolu léčiv

Ředitelem Státního ústavu pro kontrolu léčiv se 1. května 2024 stal MUDr. Tomáš Boráň. Na základě vý…