ČEZ: Nová generace aplikace futurego přináší snadnější dobíjení a více funkcí

15.03.2025 9:46 | Tisková zpráva

ČEZ spustil novou generaci chytré dobíjecí aplikace futurego. Řidičům e-aut přinese snadnější dobíjení a detailnější informace. Počet registrovaných zákazníků největší české dobíjecí sítě překročil 40 tisíc. ČEZ jako první provozovatel v ČR překročí letos hranici 1000 stojanů v síti. Využívání ultrarychlých stojanů podporuje probíhající slevová akce.

ČEZ: Nová generace aplikace futurego přináší snadnější dobíjení a více funkcí
Foto: ČEZ
Popisek: Logo ČEZ

Pro desítky tisíc řidičů elektroaut, kteří při dobíjení u stojanů nejrozšířenější a nejvýkonnější české sítě využívají aplikaci futurego, připravil ČEZ její novou vylepšenou verzi. Oproti dosavadní umožňuje různé způsoby zahájení dobíjení, ve všech platformách komunikuje se stojany přes QR kódy a rozšiřuje množství funkcí a poskytovaných informací. Každý měsíc se do futurego registruje přes 1 000 nových řidičů, kteří u ČEZ doplní do aut energii v průměru nejrychleji v Česku. 

ČEZ chce v elektromobilitě udávat trendy nejen ve výstavbě dobíjecí infrastruktury, ale záleží mu i na maximálním komfortu, který řidičům při doplňování energie poskytuje aplikace futurego. Proto po pěti letech od startu první generace odstartovala nyní její nová verze. Ta výrazně zjednodušuje hlavně start samotného dobíjení, jehož autorizaci lze provést před i po připojení konektoru. Řidič si také může pomocí aplikace lépe organizovat svoje cesty, a to díky označování oblíbených stanic a cest k nim, nastavování vyhledávacích filtrů nebo prostřednictvím automatické funkce opravy lokalizace a aktualizaci polohy. Přidávání dalších nových funkcí zvyšujících komfort řidičů bude následovat průběžně.

„Po pěti letech už aplikace futurego potřebovala zásadní upgrade. Jednak kvůli designu, který jsme více sjednotili se značkou futurego, ale taky kvůli škálovatelnosti a stabilitě. Relativně rychle rosteme a stávající verze už narážela na své limity. Výsledkem je ´appka´, která je uživatelsky příjemná nejen díky novému designu a intuitivnějšímu ovládání. Věříme, že řidiči ji ocení i kvůli rozšířeným funkcionalitám u nejoblíbenějších služeb. Výrazným přínosem jsou také lepší možnosti řidičů v personalizaci služeb. Předpokládáme, že do konce roku bude mít aplikaci nainstalovanou přes 50 tisíc registrovaných uživatelů využívajících služby dobíjení od ČEZ,“ uvedl Tomáš Dzurilla, ředitel útvaru elektromobilita ČEZ. 

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Ing. Radim Fiala byl položen dotaz

Došlo podle vás k pochybení soudů?

Podle vás šlo v kauze o praní špinavých peněz, já bych to viděl stejně, ale na druhou stranu, proč je tedy soudy podle všeho odblokovaly a vrátili Jiříkovskému?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

NP Šumava: Lupina mnoholistá – velký problém celé Šumavy

22:08 NP Šumava: Lupina mnoholistá – velký problém celé Šumavy

Lupina mnoholistá se aktuálně vyskytuje na více než 160 hektarech národního parku v různé intenzitě …