Jde tak o další ocenění všech způsobů, kterými se svými klienty Skupina ČEZ komunikuje. Zahrnuje zejména call centrum v lokalitách Plzeň a Zábřeh na Moravě, zákaznická centra a internetovou obsluhu.
„Uspěli jsme v regionu Evropa, Střední Východ a Afrika, a to hned ve třech kategoriích: Nejlepší v zákaznickém servisu, Nejlepší velké kontaktní centrum a Nejlepší trenér kontaktního centra,“ pochvaluje si Igor Šmucr, generální ředitel společnosti ČEZ Zákaznické služby, která zajišťuje obsluhu zákazníků Skupiny ČEZ v České republice, na Slovensku a v Polsku.
Na světové soutěži kontaktních center reprezentoval Českou republiku tým Skupiny ČEZ ve složení Slavěna Summerfield, Zuzana Hanelová a Vladimíra Rosendorfová. „Snažily jsme se předvést delegátům a porotě obsluhu zákazníků tak, jak skutečně je a myslím, že jsme rozhodně nezklamaly,“ říká Slavěna Summerfield.
Kontaktní centra Skupiny ČEZ posbírala v uplynulých letech řadu cen. Mezi nejcennější patří předloňské třetí místo ve světové soutěži kontaktních center v Las Vegas, loňské vítězství Igora Šmucra v kategorii Industry Champion či vítězství v evropské soutěži European Contact Center Award.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: ČEZ