ČEZ byl vyhlášen nejdůvěryhodnějším dodavatelem energií

15.11.2021 13:46 | Tisková zpráva

Pět let za sebou za sebou kraluje společnost ČEZ žebříčku Nejdůvěryhodnější značka v kategorii dodavatelé energií. V největším průzkumu zaměřeném na spotřebitelskou důvěru hodnotí 4 000 respondentů na 700 značek z nejrůznějších oblastí: od rychloobrátkového zboží až po poskytovatele služeb.

ČEZ byl vyhlášen nejdůvěryhodnějším dodavatelem energií
Foto: ČEZ
Popisek: Logo ČEZ

ČEZ se zlepšování zákaznické zkušenosti, kam patří i vysoké hodnocené důvěryhodnosti, zaměřuje dlouhodobě. Letos se soustředil na zlepšení a posílení zákaznických on-line procesů, což se vyplatilo zejména teď na podzim při převádění stovek tisíc zákazníků z režimu dodavatele poslední instance na standardní smlouvy.

Sedmý ročník marketingového ocenění Nejdůvěryhodnější značka 2021 nepřinesl v kategorii dodavatelé energií žádné překvapení: na stupních vítězů opět stanula společnost ČEZ. Respondenti tedy důvěřují ČEZ než jiným velkým i menším dodavatelům v České republice.

„Důvěryhodnost jsme si už před lety stanovili jako jednu z klíčových priorit. Znamená to pro nás například mít transparentní smlouvy bez skrytých právnických kliček, nebo nabízet skvělou odbornost a dostupnost zákaznické podpory. Nazýváme věci pravými jmény – fixace u nás znamená opravdu fixaci, a ne pouhý marketingový název. Důvěra zákazníků v oblasti energetiky byla v posledních měsících velmi otřesena pádem některých dodavatelů. Jsem velice rád, že se to netýká ČEZ Prodej. Jsme rádi, že zákazníci oceňují náš transparentní a férový přístup, a i nadále nás vnímají jako nejdůvěryhodnějšího dodavatele energií,“ říká Tomáš Kadlec, generální ředitel ČEZ Prodej.

Na posílení důvěryhodnosti, která je klíčovým parametrem zákaznické zkušenosti, se ČEZ intenzivně zaměřuje již řadu let. Nevyužívá například podomní prodej, při kterém často dochází k nepatřičnému nátlaku na zranitelné zákazníky, a naopak podporuje zpřísnění legislativy proti praktikám takzvaných energošmejdů. Zvyšuje dostupnost své zákaznické obsluhy: posiluje zejména on-line nástroje, ale také například otevřel desítky přepážek na pobočkách České pošty, kam jsou zvyklí chodit si vyřizovat své záležitosti zejména senioři. Prozákaznická orientace se promítla i do letos vyhlášené Vize 2030 – Čistá energie zítřka, kdy jedním z cílů je udržet si mezi velkými dodavateli energií nejvyšší Net Promoter Score (ochota zákazníků doporučit ČEZ jako dodavatele svým známým).

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Mgr. Jaroslav Bžoch byl položen dotaz

migrační pakt

Nepřijde vám divné, že se o migračním paktu hlasovalo těsně před volbami? A bude tedy ještě po volbách něco změnit nebo je to už hotová věc? Taky by mě zajímalo, nakolik se nás týká, protože Rakušan tvrdí, že tu máme uprchlíky z Ukrajiny, takže nebudeme muset přijímat další ani se nebudeme muset vyp...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

ČD - Telematika slaví 30 let, více se chce zaměřit na zákazníky ze státní správy a kyberbezpečnost

19:15 ČD - Telematika slaví 30 let, více se chce zaměřit na zákazníky ze státní správy a kyberbezpečnost

V polovině dubna oslavila společnost ČD - Telematika již 30 let fungování. V posledních letech přito…