ČEZ stále na příjmu na telefonu i e-mailu, denně pomůže tisícovkám lidí

03.04.2020 9:02 | Zprávy

Zákazníci ČEZ mohou bez omezení vyřizovat i nadále své požadavky. Call centra a online kanály fungují naplno. ČEZ Prodej sice musel uzavřít svá zákaznická centra a ČEZ Distribuce svá konzultační místa, pracovníci obsluhy však i nadále vyřizují přání a požadavky zákazníků. Výrazně roste aktivita na call centrech a zákazníci začali více využívat aplikace ČEZ ON-LINE a Distribuční informační portál.

ČEZ stále na příjmu na telefonu i e-mailu, denně pomůže tisícovkám lidí
Foto: ČEZ
Popisek: Logo ČEZ

„Současná krize učí zákazníky více požívat internetové kanály. Zákazníci zjistili, že řadu služeb lze vyřídit kompletně online. Jde například o změnu výše záloh, termínů splatnosti, změnu adresy, platebních údajů a podobně. Počet online zadaných požadavků se zvýšil o 10 procent a stále roste,“ říká generální ředitel ČEZ Prodej Tomáš Kadlec. „Podobně stouply i počty telefonátů na bezplatné lince 800 810 820, kterých teď řešíme v běžný pracovní den zhruba pět až šest tisíc. V pondělí, kdy je vždy největší aktivita, to je ale téměř sedm tisíc. Omlouváme se zákazníkům za mírně delší čekací dobu, protože i my musíme chránit své zaměstnance a řada z nich pracuje z domova, kde se zároveň starají o své děti. I tak jsme ale schopni se zákazníky vyřešit prakticky cokoliv.“

Zákaznická centra ČEZ Prodej jsou dočasně zavřená kvůli ochraně obyvatel. Jejich pracovníci však nezahálí a pracují i nadále. Každý den vyřeší zhruba 2200 zákaznických požadavků zaslaných prostřednictvím e-mailů nebo dopisů. Některá zákaznická centra se také přeměnila v call centra a část volajících je přesměrována tam. Pracovníci v obsluze dostávají preventivní dávky vitamínů a operátoři pracující z domova volají za pomoci „krizových notebooků“, které jim byly doma instalovány. ČEZ Prodej také navýšil výkon systému ČEZ ON-LINE, aby byl schopen bez problémů pokrýt nárůst požadavků zákazníků. Online řeší lidé denně zhruba 4500 požadavků.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Tisková zpráva

Mgr. Renáta Zajíčková byl položen dotaz

Minulost a přítomnost

Proč vám tak vadí minulost Turka a třeba u prezidenta ne? A proč všichni z pětikoalice tvrdíte, že Babišovi jde jen o jeho nevydání. Když nebude stíhán teď, tak může být přeci stíhán pak nebo ne? A není taky dost zásadní chybou a problémem zároveň, že vlastně už jeho kauzy nebyly dořešeny dávno? Čas...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Ministerstvo dopravy: Novinky pro řidiče od roku 2026

16:08 Ministerstvo dopravy: Novinky pro řidiče od roku 2026

Méně byrokracie, více služeb online a jasnější pravidla pro řidiče. Změny v dopravě, platné od 1. le…