Zákazníkům z řad domácností i firem bude nadále k dispozici i původní číslo zákaznické linky 840 840 840, na obě čísla se dovolají nonstop. Zákazníci Skupiny ČEZ na těchto číslech vyřeší veškeré záležitosti týkající se elektřiny, plynu nebo mobilu. „Zjistili jsme, že 83 % zákazníků k nám volá z mobilních telefonů, proto jsme jim nabídli nové číslo zákaznické linky, aby mohli čas provolaný s našimi operátory čerpat z volných minut,“ vysvětluje novinku Aleš Kubík, generální ředitel ČEZ Zákaznické služby.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
Článek obsahuje štítky
autor: Tisková zpráva
Vy pořád řešíte jen nějakou regulaci obsahu na internetu
Ale řešíte problém i z opačného úhlu, kdy se nejen z internetu vytrácí svoboda slova a názoru? Mě přijde, že se dnes už nahlas nesmí říci, co si opravdu myslíte. Nemyslím nezákonné věci, ale prostě svůj názor, který třeba zrovna vaše vláda nebo většinová společnost neuznává. To ale pak přeci není žá...
Další články z rubriky

16:08 HZS ČR: Český hasičský tým vyrazil do Řecka, poprvé se zapojí do EU Prepositioning
V pondělí 14. července v brzkých ranních hodinách vyrazil z České republiky hasičský tým, který bude…
- 15:00 Hrady CZ se přesouvají na Kunětickou horu s Kabátem, Divokým Billem, Richardem Krajčem a Benem Cristovao
- 13:11 NKÚ: Údaje v digitálních technických mapách jsou neúplné a nespolehlivé
- 12:24 28. týden na trhu pohonných hmot ČMKB
- 10:10 Nová virtuální realita v Národním muzeu oživuje dějiny pokroku
- 9:47 28. týden na Energetické burze ČMKB