„Naším cílem je kopírovat světové trendy v oblasti telekomunikačních služeb a tím vycházet vstříc potřebám našich klientů. Trh s chytrými telefony a tablety raketově roste a nás velice těší, že můžeme klientům současných kanálů elektronického bankovnictví nabídnout zcela nový způsob obsluhy osobních financí. Během jednoho roku si smartbanking dokázal vybudovat pevnou uživatelskou základnu, která se navíc neustále rozrůstá,“ říká Jan Vimr, výkonný manažer Vývoje finančních služeb ČSOB a Ery.
Aplikace ČSOB a Era smartbanking se v nedávné době rozšířila o další služby. Uživatelé si mohou pomocí aplikace nově sjednat cestovní pojištění, dobíjet kredit a také prohlížet platební karty či blokované částky na účtu. „Neustále pracujeme na rozšíření služeb zejména s ohledem na přání našich uživatelů a vývoj na trhu, v lednu doplníme kalkulačku pro pomoc s orientací v penzijní reformě a více novinek přineseme již během března,“ dodává Jan Vimr.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: ČSOB