Zhruba 36 procent zůstává domácím e-shopům. „Jedním z důvodů vysoké obliby britských e-shopů je jejich bezpečnost, jednoduchost a rovněž pohodlnost nákupu. Lze říci, že mnoho Čechů se v současnosti již orientuje v nepřeberné nabídce internetových obchodníků a dává přednost těm ověřeným. Jedním ze znaků důvěryhodnosti e-shopu je logo Verified by Visa na jeho webových stránkách,“ vysvětluje regionální manažer Visa Europe pro Českou republiku a Slovensko Marcel Gajdoš.
Zdroj: transakce zpracované společností Visa Europe, září 2013
Naopak v České republice v rámci nakupování na internetu (e-commerce) nejraději utrácejí Slováci a Poláci. Ti, stejně jako Češi, na internetu stále nejraději nakupují elektroniku nebo oblečení. I v nákupním chování ale dochází k postupným změnám. Podle údajů Visa Europe totiž více roste počet placení kartou na internetu než částka, kterou Češi na internetu utratí. „Namísto elektroniky se přechází k levnějšímu zboží. Velký boom rovněž zažívá nákup takzvaného digitálního obsahu, jako jsou mobilní aplikace nebo hudba. Výraznou roli také sehrává široká nabídka slevových portálů,“ informuje Gajdoš.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva