Česká spořitelna mění sponzorskou strategii v oblasti sportu

14.01.2013 20:08 | Zprávy

Svou sponzorskou strategii v oblasti sportu mění Česká spořitelna. Ta se tak v budoucnu chce stát mimo jiné užitečným pomocníkem rodin s dětmi tak, aby mohly volný čas trávit aktivně a pospolu i napříč generacemi. K naplnění tohoto cíle je nejvhodnější cestou právě sport.

Česká spořitelna mění sponzorskou strategii v oblasti sportu
Foto: Archiv
Popisek: Česká spořitelna - logo

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Tisková zpráva

Mgr. Filip Turek byl položen dotaz

Co je pro vás s vaším platem 50 tisíc?

A myslíte, že se ze všeho dá prostě jen vykoupit? Co třeba odevzdat ten řidičák, což jste jeden čas sliboval a pro příště jezdit předpisově a nelhat?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

NPÚ: Rodinný archiv Metternichů je zpřístupněn online

16:08 NPÚ: Rodinný archiv Metternichů je zpřístupněn online

Národní archiv zpřístupnil široké veřejnosti významnou část rodinného archivu Metternichů.