Společně s dalšími vlaky IC, EC a Ex tak ČD na této významné trase zajistí celkem 11 párů dálkových vlaků. Termín obnovení dalších spojů na této lince bude záviset na vývoji epidemické situace a poptávky cestujících. V současné době vlaky ČD jezdí v rámci České republiky zhruba 45 – 50 % obvyklého počtu cestujících.
Mezi Prahou a Ostravskem budou cestující moci od 7. května nově využít následující vlaky SC Pendolino a IC, které rozšíří kapacitu v době přepravní špičky:
- SC 243 (Praha hl.n. 15:12 – Bohumín 18:41)
- SC 504 (Ostrava hl.n. 15:07 – Praha hl.n. 18:27, pokračuje dále jako IC do Karlových Varů)
- SC 512 (Bohumín 6:58 – Praha hl.n. 10:27, pokračuje jako IC do Františkových Lázní)
- vlak 509 (Praha hl.n. 13:12 – Ostrava hl.n. 16:35), tento spoj pojede v kategorii IC s povinnou rezervací místa k sezení (spoj zajistí náhradní souprava)
- vlak 515 (Františkovy Lázně 14:27 – Praha hl.n. 17:21 / Praha hl.n. 17:42 – Bohumín 21:15), který dosud jezdil v kategorii IC a v Praze hl.n. bylo nutné přestoupit do náhradní soupravy, od 7. května 2021 znovu zajistí v celé trase souprava Pendolino (tj. v úseku Praha hl.n. – Bohumín pojede v kategorii SC). V Praze hl.n. tak odpadne přestup.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva