CzechInvest: Soutěž Digital Promotion 4.0 zná své vítěze. Vznikl díky ní katalog inovativních prezentačních nástrojů pro exportéry

24.12.2020 18:23 | Zprávy

Soutěž zorganizovalo Ministerstvo průmyslu a obchodu a CzechInvest ve spolupráci s CzechTrade a s podporou Asociace výrobců a dodavatelů zdravotnických prostředků.

CzechInvest: Soutěž Digital Promotion 4.0 zná své vítěze. Vznikl díky ní katalog inovativních prezentačních nástrojů pro exportéry
Foto: Hans Štembera
Popisek: Vchod do Czechinvest

Online soutěž Digital Promotion 4.0, jejímž cílem bylo zmapovat a porovnat inovativní nástroje v oblasti digitální prezentace, které lze využít pro propagaci českých výrobců a exportérů, zná svého vítěze. Stala se jím firma PRESENTIGO, její řešení ve velmi silné konkurenci získalo od porotců nejvíce bodů. Do soutěže se přihlásilo 24 firem, z nichž 17 splnilo daná kritéria. Odborná porota pak vybrala sedmičku finalistů, kteří svá řešení odprezentovali 14. prosince 2020 na webináři agentury CzechTrade před průmyslovými svazy a exportními firmami. Možnost představit své digitální řešení veřejnosti a zejména potenciálním zájemcům z řad exportérů však budou mít všichni soutěžící, a to v katalogu firem na stránkách soutěže. Do budoucna by měla vzniknout také digitální knihovna českého průmyslu.

„Velmi nás překvapilo množství firem, které se přihlásily a zároveň nabídly relevantní a funkční řešení. Ukázalo to, jak rozvinutý trh s inovativními digitálními nástroji v České republice máme. Jedná se o důležitý předpoklad k tomu, aby se Česká republika posunula na přední příčky v žebříčku Global Innovation Index a to především v hodnoceném kritériu sofistikovanost trhu. Umění prodat je téma, kterému může digitalizace výrazně pomoci,” říká generální ředitel agentury CzechInvest Patrik Reichl.

Prostřednictvím soutěže Digital Promotion 4.0 se podařilo zmapovat široké portfolio firem nabízejících pokročilé digitální nástroje, které mohou pomoci prezentaci českého průmyslu v zahraničí. Kvůli situaci způsobené koronavirem byly možnosti propagace navenek v průběhu téměř celého uplynulého roku do značné míry omezené. Nyní se podařilo rozšířit dosavadní paletu proexportních nástrojů podporovaných státními institucemi o zajímavou alternativu, která pro exportéry nabízí možné řešení. „Naším cílem není zapomenout na tradiční proexportní nástroje, které jsme využívali doposud, ale rozšířit si škálu možností, abychom byli lépe připraveni na další nouzové situace. Bez ohledu na okolnosti se zároveň snažíme identifikovat pro české firmy nové efektivní způsoby, jak mohou prezentovat své výrobky a služby v duchu Inovační strategie ČR 2019–2030 a Country for the Future. To se nám díky soutěži jednoznačně podařilo,“ říká náměstkyně ministra průmyslu a obchodu pro EU a zahraniční obchod Martina Tauberová.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Michal Ratiborský byl položen dotaz

Co se s těmi penězi stalo?

,,Téměř půl miliardy korun, které měly být určeny na obnovu a pomoc postiženým obcím, nebyly proplaceny." To tvrdíte vy a uvádíte, že peníze zůstaly jen na papíře. Jak je to možné? A opravdu zůstaly jen na papíře nebo je vláda použila na něco jiného? Bych se ani nedivili, kdyby je dala na pomoc Ukra...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Lesy ČR: Lesní semenáři připravují osivo na letošní sezónu a expedují ho do školek

22:03 Lesy ČR: Lesní semenáři připravují osivo na letošní sezónu a expedují ho do školek

Jarní předosevní příprava semen a jejich expedice do lesních školek jsou nyní v Semenářském závodě L…