Do obnovy se zapojuje stát, kraje, města, obce, destinační agentura, akademický sektor i soukromé subjekty. Po okamžité pomoci jsou klíčové dlouhodobé projekty a adresná podpora. Právě jim se věnoval workshop, který uspořádala Česká centrála cestovního ruchu – CzechTourism ve spolupráci s destinační a rozvojovou agenturou České Švýcarsko. Zaznělo, že pomoc směřuje a směřovat bude hasičům a na prevenci požárů, na infrastrukturu včetně komunikací, životní prostředí a místním podnikatelům. V cestovním ruchu v Českém Švýcarsku pracuje každý desátý člověk, oblast přináší 40 % příjmů z turismu v Ústeckém kraji.
Na workshopu se probraly modely spolupráce. Je možné např. vzít si pod patronát konkrétní projekty, navázat dlouhodobé partnerství, zapojit se do sbírek či aukcí. Firmy také mohou v regionu uspořádat akce, teambuildingy nebo zaměstnancům poskytnout voucher na ubytování či zážitky.
„Požár v Českém Švýcarsku zasáhl 2 % území, zejména hlavní turistické cíle kolem Hřenska. V oblasti ale stále existuje řada velmi krásných míst ke zhlédnutí, o kterých se tolik neví a které lze poznat třeba právě díky novým projektům. Proto jsme uspořádali workshop Obnova Českého Švýcarska, abychom propojili subjekty, které mohou s obnovou pomoci,“ říká ředitel České centrály cestovního ruchu – CzechTourism Jan Herget a dodává: „Podnikatelům v Českém Švýcarsku by aktuálně moc pomohlo, kdyby firmy, které plánují výjezdní porady, teambuilding, nebo setkání se zákazníky, zvážily udělat tyto akce právě v Českém Švýcarsku. Všem, kteří pomáhají, chci moc poděkovat a dalším, co třeba pomoc zvažují, dát vědět, že tak mohou učinit přes destinační agenturu České Švýcarsko.“

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva