„Realizovaný výzkum nám potvrdil hypotézu, že existence slevových portálů významným způsobem ovlivňuje i cestovatelské zvyklosti českých turistů. Naším hlavním komunikačním nástrojem pro oblast domácího cestovního ruchu je volnočasový portál www.kudyznudy.cz. Aktuálně portál Kudy z nudy obsahuje více než 60 tisíc akcí a aktivit pro trávení volného času ve všech regionech České republiky a v sezoně dosahuje návštěvnosti až 2 miliony měsíčně,“ uvedla Monika Palatková, ředitelka agentury CzechTourism.
Agentura CzechTourism ve spolupráci s výzkumnou agenturou NMS Market Research a portálem Skrz.cz realizovala jedinečnou studii zaměřenou na zjištění dopadu slevových portálů na domácí cestovní ruch.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva