Dostala se mezi nejlepší projekty jedné z největších britských PR a marketingových soutěží Vuelio COVID Comms Awards. V době, kdy nebylo možné cestovat nabídla Britům jak skutečnou, tak virtuální ochutnávku České republiky.
V rámci pestrých dubnových a květnových online aktivit dostali cestovatelé z Velké Británie, kteří museli kvůli koronaviru zrušit svou cestu do Česka, možnost ochutnat tradiční český ležák Budweiser Budvar Original nebo vyhrát cestu do České republiky. Dárkový balíček od Budějovického Budvaru UK získalo prvních pět set Britů, kteří se do kampaně přihlásili a sdíleli hashtagy kampaně na svých sociálních sítích. Zásilka kromě zlatavého moku a naučné publikace o vaření českého piva obsahovala také pohlednici od CzechTourism s pravidly soutěže o cestu do Česka.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva