CzechTourism: S portálem Kudy z nudy si lidé mohou naplánovat výlet přes sociální síť

07.02.2023 21:02 | Tisková zpráva

Informace z unikátního cestovatelského webu Kudy z nudy jsou nyní dostupnější. Nově se s nimi mohou lidé seznámit také na profesní sociální síti LinkedIn. Další komunikační kanál spustila koncem ledna Česká centrála cestovního ruchu – CzechTourism. S cílem umožnit veřejnosti najít tipy na výlety i novinky o turismu ještě rychleji a vybrat si přitom platformu, která návštěvníkovi nejvíc vyhovuje.

CzechTourism: S portálem Kudy z nudy si lidé mohou naplánovat výlet přes sociální síť
Foto: wien.czechcentres.cz
Popisek: CzechTourism

Portál Kudy z nudy (KzN) s několikrát denně aktualizovanými informacemi o cestování po Česku kromě lidí, kteří hledají tipy, kam se vydat a co navštívit, pomáhá také podnikatelům. Na www.kudyznudy.cz mohou bezplatně zveřejňovat, co chystají pro turisty, od nabídek ubytování přes jídlo, výlety, soutěže a různé akce. Kudy z nudy se dá už nějakou dobu zjistit i na Facebooku, profil na této síti sleduje víc než půl milionu uživatelů. Poradí také TwitterYouTubeInstagram či TikTok. Rodinu komunikačních kanálů KzN od letošního ledna rozšířil LinkedIn. Na tomto profilu nově najdete přehled aktuálních článků spojených s tipy na výlety, dovolené a akce po celém Česku. Zaměřují se na různá aktuální témata, a to i podle regionů. Lidé se tak v současné době dozví třeba tipy na to, co dělat o jarních prázdninách v jednotlivých krajích, mohou se nechat inspirovat romantickými nápady na Valentýna či si prohlédnout a hlavně se díky tomu vydat do neobjevených zákoutí Prahy.

„Portál Kudy z nudy je fenoménem nejen mezi českými weby o cestovním ruchu. Potvrzuje to nedávný výzkum, který ukázal, že ho zná už 90 % lidí, kteří plánují výlety po Česku. Minulý rok web Kudy z nudy navštívilo 23 milionů unikátních uživatelů, což je nový rekord,“ říká ředitel České centrály cestovního ruchu – CzechTourism Jan Herget a dodává: „Neusínáme ale na vavřínech, komunikační nástroje rozvíjíme a reagujeme s nimi na aktuální potřeby a technické možnosti. Takže i když je LinkedIn stále ještě hlavně kariérní platforma, vnímáme, že i ti pracovně nejvytíženější jsou „jenom“ lidé. Umožníme jim tak odpočinout si od záplavy byznysových příspěvků a zastavit se u nabídky na cestování, ať už podle tématu, kraje, typu aktivity apod. Chceme Česko ještě víc rozcestovat. Inspirovat veřejnost nejen k výletům, ale k návštěvě kulturních či sportovních událostí, míst s dobrým jídlem, pitím, pohodovým ubytováním, zábavou aj. To vše nabízí nový profil Kudy z nudy na LinkedInu.“

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Tisková zpráva

Mgr. Jana Černochová byl položen dotaz

Vy byste pořád zvyšovala výdaje na obranu

Ale je tu nebo celkově v Evropě snad díky tomu bezpečněji? Vždyť nedokážete ani uchránit hranice od toho, aby je nelegálně překračovali migranti. Takže moje otázka je, k čemu vlastně je to navyšování výdajů? Já nevidím žádný efekt. Navíc podle všeho chybí lidi - armáda hlásí podstav, takže k čemu ná...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

ACK ČR: Průvodce bezpečnou dovolenou s vaším čtyřnohým kamarádem

16:26 ACK ČR: Průvodce bezpečnou dovolenou s vaším čtyřnohým kamarádem

Léto je časem cestování, kdy si stále více Čechů přeje vzít na dovolenou i svého domácího mazlíčka.