„Jsem ráda, že Česká centrála cestovního ruchu projednala marketingový plán na letošní rok a snaží se jej maximálně přizpůsobit aktuální situaci, včetně zohlednění priorit krajů i asociací. Vzhledem k turbulentnímu vývoji je to velice náročný úkol,“ uvedla ministryně pro místní rozvoj Klára Dostálová a dodala: „Kromě zahraničního marketingu pomůže CzechTourism rozpohybovat také domácí cestovní ruch. Lednový workshop potvrdil, že i v letošním roce bude podpora domácího cestovního ruchu v České republice ze strany CzechTourismu velmi důležitá. Finance na tyto aktivity by se měly uvolňovat především z nerealizovaných a zrušených zahraničních aktivit v prvním pololetí roku 2021.“
„Stěžejní platformou na podporu domácího cestovního ruchu zůstává náš portál Kudy z nudy, který i v cestovatelsky nepříznivém roce 2020 překonal návštěvnost roku předešlého a skvěle zafungoval jako informační platforma při realizaci dotačního titulu COVID-Lázně,“ uvedl ředitel České centrály cestovního ruchu–CzechTourism, Jan Herget a doplnil: „Současně budeme reagovat na vývoj epidemiologické situace a spouštět kampaně jak v Česku, tak na sousedních trzích včetně Nizozemí, abychom přilákali zahraniční turisty hned, jak to situace umožní. Na vzdálených trzích jsme naše aktivity omezili. Cílem je udržet zde Českou republiku v povědomí, přestože příjezdy turistů ze vzdálených trhů nejsou reálné dříve než v druhé polovině roku.“

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva