„Již teď je zřejmé, že evropský trh jde cestou BIO výrobků a my jsme na to připraveni. Vyvíjíme další nové produkty a cesty k našim zákazníkům,“ říká Štěpán Hodač, zakladatel firmy I love Hummus.
Cizrnovou pomazánku hummus začal Štěpán Hodač vyrábět po návratu ze stáží v restauracích na blízkém východě. V roce 2011 založil malou rodinnou firmu, kde nad výrobou bděla jeho 84letá babička. Postupem času se jejich tým rozrostl, výroba se přesunula do větších, modernizovaných prostor a do sortimentu zařadili i fermentovanou zeleninu Kimchi. Nyní jsou zalistování v maloobchodních řetězcích jako je ALBERT, GLOBUS, TESCO, SKLIZENO, kosik.cz, rohlik.cz, fresbedynky.cz, ve více než 400 zdravých výživách a vyrobí téměř 500 tisíc krabiček Hummusu ročně. Dále provozují e-shop (ZDE), který je dalším prodejním kanálem pro distribuci fermentované zeleniny do Evropy.
Ve spolupráci s agenturou CzechTrade své produkty vyváží na slovenský, německý, polský a maďarský trh, kde rozvíjí mimo jiné i exkluzivní spolupráce. „Naším cílem je být leadrem na evropském trhu s luštěninovými pomazánkami a fermentovanými produkty, proto již téměř dva roky spolupracujeme s CzechTrade. Letos jsme se pod jejich záštitou účastnili výstavy Biofach v Norimberku nebo Sirha v Budapešti, ale bohužel, některé domluvené spolupráce nemohly být dotaženy do úspěšného kontraktu, a to kvůli covidové situaci. Na druhou stranu jsme během coronavirové krize využívali webinářů CzechTrade, abychom například pochopili, jak posílit obchod přes e-shop a následně jsme s jejich pomocí spustili německou mutaci našeho webu (ZDE),“ vysvětluje Štěpán Hodač.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva