„Jedním z prvotních problémů, se kterým se mohou firmy při vstupu na zahraniční trhy setkat, je nedostatek kontaktů a obchodních příležitostí. Díky projektu NOVUMM, jehož prostřednictvím jsme schopni malým a středním podnikům zajistit účast na zahraničních veletrzích, mohou tyto kontakty a příležitosti získat mnohem snadněji,“ říká o projektu Radomil Doležal, generální ředitel agentury CzechTrade.
Zásluhou agentury CzechTrade a projektu NOVUMM je malým a středním mimopražským podnikům poskytována podpora ve výši max. 80 000 Kč, a to formou zvýhodněných služeb. Firmy oproti předchozím projektům od agentury nezískávají přímo peněžní prostředky, ale služby za zvýhodněných podmínek. Jedním z předpokladů účasti je také participace společnosti na nákladech spojených s realizací expozice – na evropských veletrzích jde o minimálně 50 %, na veletrzích konaných mimo Evropu pak o 30 %.
„Za jednu z velkých výhod tohoto projektu považuji fakt, že se neomezuje pouze na evropské trhy. CzechTrade tak malým a středním podnikům usnadňuje vstup i na velmi lukrativní trhy mimo hranice Evropy,“ dodává Doležal.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva