Jakub si moc nevěděl rady, a tak se rozhodl, že oběma koupí stejný kousek. Nakonec si však domyslel důsledky, a tak se rozhodl nevyhazovat peníze vůbec za žádné dárky, ale ušetřené peníze dát na dobrou věc. Takový je příběh jeho video spotu, ve kterém si sám i zahrál a stal se tak tváří charitativní kampaně, jejímž základem je online aplikace www.acehosevzdatevy.cz pomáhající nám trochu se uskromnit a ušetřené peníze poslat znevýhodněným dětem a dětem s postižením. Videoklipem se snaží říct, že Vánoce mohou být hezké i bez zbytečného hýření a plýtvání.
„Já jsem do toho šel okamžitě, získaná částka bude rozdělena mezi charitativní organizace Fragilis, Paprsek, Světluška a Arcadia, které dělají důležitou práci,“ svěřil se režisér a herec Jakub Kohák.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva