Duben byl nejlepším měsícem v historii Skupiny Barrandov

02.05.2017 15:04

Sledovanost barrandovských stanic od začátku roku nezadržitelně roste, měsíční podíl celé skupiny dosáhl hodnoty 8,8 procenta. Jde o meziroční nárůst o 26 procent, což je nejvíce ze všech hlavních televizních skupin. Svou zásluhu na tom mají především pořady vlastní tvorby. V závěru měsíce podíl vystoupal dokonce až na rekordních 9,3 procenta.

Duben byl nejlepším měsícem v historii  Skupiny Barrandov
Foto: Group Barrandov
Popisek: Group Barrandov - logo

Skupina Barrandov zaznamenala další rekord ve sledovanosti, uplynulý dubnový měsíc přinesl doposud nejlepší výsledky. Hlavní kanál dosáhl podílu 6,2 procenta. Jasně nejúspěšnějším pořadem dubna byla premiéra nové série Doktorky Kellerové (435 000 s podílem 11,5 procenta), dále film Barbara Wood, vysílaný minulou sobotu (330 000, podíl 8,9 procenta), Nebezpečné vztahy (23. 4. – 329 000, 12 procent) a zpravodajská relace Naše zprávy (23. 4. – 321 000, 10,1 procenta).

„Těší nás především to, že nejde o pouhý výkyv směrem nahoru, ale o zcela jasný dlouhodobý trend. Je vidět, že diváci jsou velmi citliví na kvalitu televizní nabídky a pozitivně reagují na naše úsilí o optimální programové schéma všech stanic Skupiny Barrandov,“ uvedl generální ředitel TV Barrandov a předseda představenstva mediálního domu Empresa Media Jaromír Soukup.

Stanice KINO Barrandov zaznamenala sledovanost ve výši 1,6 procenta, což je nejvíce od začátku jejího vysílání. Největšímu zájmu se těšily romantické filmy, nejlépe páteční Léto v Chorvatsku se čtyřprocentním podílem.

Televizní kanál Barrandov PLUS dosáhl na hranici 0,8 procenta. Barrandov FAMILY zaznamenala sledovanost 0,2 procenta. Skupině Barrandov se dařilo i v mladší cílové skupině 15–69 let, v té dosáhla také svého dosavadního maxima, a to ve výši 7,4 procenta, v závěru měsíce pak až na 7,9 procenta.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

PhDr. Lubomír Zaorálek byl položen dotaz

Stejné mzdy za stejnou práci v celé Evropě

Zajímalo by mě, jak toho chcete docílit? A kde by třeba podniky nebo zaměstnavatelé na dorovnání mezd měli brát peníze?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

ČEZ opět varuje před podvodnými reklamami na sociálních sítích: Je to důmyslná past, nenechte se nachytat

8:54 ČEZ opět varuje před podvodnými reklamami na sociálních sítích: Je to důmyslná past, nenechte se nachytat

Na internetu se objevila další vlna klamavých reklam, které zneužívají dobrého jména a značky společ…