Mnoho českých firem má velký potenciál uspět se svými výrobky či službami i v zahraničí. Získané kontakty se brzy mohou proměnit v kontrakty. Jak potvrzuje i generální ředitel EST + a.s. Ing. Jan Hevessy: „Zájem o nás ze strany obchodníků na veletrhu nátěrových hmot Paint India v Mumbaji byl nad naše očekávání. Účastnil jsem se přibližně 60 obchodních konzultací i návštěvy výrobního závodu firmy SaarGummi Goldseal India, která projevila vážný zájem o spolupráci. Tamní trh oceňuje seriózní chování firem ze západu i snadnou dostupnost náhradních dílů. “
Kromě kontaktů navíc prezentace firmy v zahraničí poskytne užitečný pohled zvenčí. „Ne vždy je účast spojena s velkým úspěchem, ale i tak je užitečná. Oproti Indii byl pro nás například veletrh Interlakokraska v Rusku spíše zklamáním. Od Moskvy jsme očekávali mnohem více, chtěli jsme navázat na tradici národního podniku Kovofiniš, z něhož firma EST + vznikla po revoluci. Země bývalého sovětského svazu byly totiž v minulosti jeho významným obchodním partnerem. Spoléhali jsme na tradici, měli jsme však provést i průzkum trhu, zjistili bychom nejspíš, že nyní ve firmách působí mladší generace, která již na toto neslyší. Vnímá pouze oblast Asie = levné, ale ne moc dobré a Německo = drahé, ale kvalitní. EST + se snažila nabídnout jakýsi střed. Přesto je Česká republika vnímána jako Západ, což je dobře,“ říká Jan Hevessy a dále vysvětluje: „Díky prezentaci firmy v zahraničí získáte odstup. Setkání s konkurencí vám nabídne možnost srovnání, pohled na vlastní výrobek i firmu zvenčí, což může být v mnohém inspirativní či překvapující. Získáte tak důležitý nadhled, zpětnou vazbu od nových cílových skupin a tipy pro různé inovace, tím zvýšíte svou konkurenceschopnost na trhu jak v zahraničí, tak v tuzemsku.“
Dotace na prezentaci

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva