Ve dnech 13. až 15. května 2014 se uskutečnil již 11. ročník mezinárodního veletrhu Reklama - Polygraf, kde se Epson představil v netradiční formě. Popartová grafika jedné z nejznámějších amerických ikon Marilyn Monroe upozorňovala na hlavní kvality velkoformátového tisku s technologií Epson. Letos se společnost na veletrhu prezentovala hned ve dvou expozicích.
Marilyn Monroe zdobila nejen zdi a podlahu hlavní expozice, ale byla i klíčovým motivem v případě ukázek živého tisku. Celkový počet návštěvníků veletrhu v tomto roce překonal hranici osmi tisíc a z toho více jak tisícovka návštěvníků zavítala na veletrh ze zahraničí. „Letošní ročník byl z našeho pohledu velmi úspěšný, náš stánek navštívilo mnoho zájemců o naše produkty a realizovali jsme řadu prodejů našich tiskových řešení. S technologiemi Epson pracuje řada profesionálů i amatérů. Proto jsme rádi, že jsme mohli návštěvníkům a zájemcům živě přiblížit své produkty a ukázat možnosti, které jim naše technologie v rámci velkoformátového tisku, v oblasti projekční techniky a POS produktů nabízí,” uvedla Kateřina Sedláčková, Pro Graphic Account Manager ze společnosti Epson.
V rámci hlavní expozice byly k vidění ukázky produkčního tisku včetně Dye sublimační technologie a její široké možností transferu obrazu, ať už na textilie, dřevo, hliníkové desky, či další materiály. Zájemci si mohli prohlédnout tři produktové řady tiskáren SureColor a Stylus Pro. Konkrétně nově uvedené tiskárny pro potisk textilu SC-F7100 a SC-F2000, tak i osvědčené tiskárny SC-S70610 pro signmaking, StylusPro SP7900 pro fotografický tisk a mini labová tisková řešení představovaná tiskárnou SureLab SL-D3000 a novinkou D700.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva