FAEI: Řešte zákazníkům problémy, inovace přijdou samy

05.10.2016 9:12 | Zprávy

Inovace jsou nezbytné pro udržení pozice firmy na trhu. Jenže málokdo ví, co by zákazníci opravdu ocenili. V „zasedačce“ se to obvykle vymyslet nedá. Jak přijít na to, co zákazníci opravdu ocení a jak s tím pracovat, vysvětluje v rozhovoru pro FAEI.cz Petr Šídlo, předseda správní rady o.p.s. Česká inovace a partner inovační firmy Direct People.

FAEI: Řešte zákazníkům problémy, inovace přijdou samy
Foto: faei.cz
Popisek: Finanční a ekonomický institut - logo

„Klíčem je ptát se lidí na to, co by chtěli. A nejen to. Především musíte pochopit, co opravdu říkají,“ říká v rozhovoru Petr Šídlo. Podle jeho zkušeností totiž není nic snadnějšího, než aby firma uvěřila tomu, že její nápad je tak dobrý, že o něm nemusí mluvit se zákazníky. Což je právě cesta do pekel. Jenže každý vývoj inovace stojí peníze, čas a motivaci lidí. A když se to nepovede, těžko se to vše dává znovu dohromady.

„Rozhodující je vždy odvaha nejvyššího šéfa. On musí mít odvahu inovace chtít, stanovit směry, kterými se mají ubírat a vytvořit prostředí, ve kterém mohou vznikat a obhájit si to všechno proti kritikům. Ale zároveň musí objektivně vnímat další náměty,“ zdůrazňuje Šídlo.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva